.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله عضو شوراي نگهبان به هاشمي

آیت الله عباس کعبی، گفت: در اجلاسیه آینده مجلس خبرگان رهبری خواسته اعضای مجلس خبرگان از آقای "هاشمی رفسنجانی" این است که مواضع خود را نسبت به فتنه گران داخلی به صورت شفاف بیان کند.

به گزارش ایرنا، عضو شورای نگهبان و مجلس خبرگان سه شنبه شب در حاشیه سخنرانی در مسجد اهل بیت قم در پاسخ به سوال حاضرین، گفت: امروز مرز بندی با دشمنان اسلام و انقلاب مشخص است و همه می دانند که آمریکا دشمن است، ولی مشکل کار که نیاز به شفاف سازی دارد مرزبندی با فتنه گران داخلی است.
وی اظهار داشت: موضع آقای هاشمی نسبت به فتنه گران باید شفاف باشد و وحدت ملی نیز از طریق تمکین به قانون اساسی و رهبری صورت گیرد، دشمنان دنبال این هستند که نخبگان و خواص علیه نظام موضع رادیکال گیرند، ولی با حضور ملت در صحنه، توطئه آنها سرکوب خواهد شد.
آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: موضع اصلی ما این است که برخی خواص به عنوان حامیان فتنه گران در پشت پرده باقی نمانند و مطالبه ما این است که موضع شفاف بگیرند.

وی گفت: تردید نسبت به انتخابات از هیچ کس مقبول نیست و باید به صورت شفاف دولت برخواسته از رای مردم به رسمیت شناخته شود و کسانی که ملت را در این مدت معطل کرده و شعارهای دشمن شاد کن داده اند باید محکوم شوند.
آیت الله کعبی اظهار داشت: همه باید با اطاعت از رهبری و فاصله گرفتن از فتنه گران به سمت وحدت حرکت کنند و مطالبه ما (اعضای خبرگان) مرزبندی روشن با فتنه گران داخلی است.
وی در پاسخ به سوالی که آیا در مورد ادامه یا برکناری هاشمی از ریاست بر مجلس خبرگان برنامه ای در دست اعضاست، گفت: بر اساس آیین نامه داخلی انتخابات رییس مجلس خبرگان هر دو سال یک بار برگزار می شود و تا اسفند سال 89 اجلاسی برای انتخاب مجدد هیات رییسه نخواهد بود.
آیت الله کعبی تصریح کرد: در اجلاسیه اول مجلس خبرگان چون فاصله اجلاس با فتنه زیاد بود ناچار باید موضع می گرفتیم و در نامه ای از هاشمی رفسنجانی خواستیم که به صورت شفاف از رهبری دفاع و حمایت کند و مدتی است که ایشان حمایت از مقام معظم رهبری را رسانه ای کرده است.
وی در مورد اختلاف بین آقایان یزدی و هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله یزدی اعلام کرده است که از مواضع اصولی و انقلابی و روشنگری انقلابی نسبت به جریانات داخلی عقب نشینی نکرده و سکوت نخواهد کرد.
کعبی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال رد صلاحیت افرادی مانند خاتمی، موسوی و کواکبیان، گفت: صلاحیت در شورای نگهبان در فرآیند یک کار مشاوره ای اعضا صورت می گیرد و در مورد پرونده انتخاباتی افراد اظهار نظر نخواهم کرد.
وی در مورد رسیدگی به پرونده فرزندان هاشمی خاطرنشان کرد: هیچ کس در برابر قانون حاشیه امن ندارد و آقای "آملی لاریجانی" به عنوان سرباز ولایت در قویه قضاییه عمل می کند.
وی همچنین در پاسخ به سوالی که آیا صحت دارد که هاشمی رفسنجانی در اجلاسیه گذشته قصد جمع کردن امضا عیله مقام معظم رهبری را داشت، گفت: این شایعه بوده و صحت ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن عبدلی 14 اسفند 1388
اگربه مشکلات من توجهی نشود ازطریق رسانه های خارجی مشکلم راپیگیری میکنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.